Leuke films en vakantieactiviteiten bij Filmtheater Voorschoten:

22 februari 2019

De vrijwilligers van Filmtheater Voorschoten organiseren wekelijks op woensdag- (13.30 en 15.30) en zondagmiddagen (13.30) aantrekkelijk geprijsde filmmatinees voor kinderen. In de vakanties zijn er doorgaans dagelijks twee voorstellingen (13.30 en 15.30).

Tijdens de landelijke onderwijsstaking op vrijdag 15 maart zijn we ook van plan om kinderfilms te draaien. (hou dus de web-site in de gaten!)

Verder wijzen we u graag op ons uitgebreide kinderfilmfestival in de voorjaarsvakantie; van zaterdag 23 februari t/m vrijdag 1 maart + zondag 3 maart met maar liefst 9 recente jeugdfilms geschikt voor verschillende leeftijdscategorieën binnen de leeftijden 2 - 12 jaar en verschillende filmgerelateerde activiteiten. Het programma van het kinderfilmfestival is hier bijgevoegd, of te vinden op onze web-site: www.filmtheatervoorschoten.nl

Maandag 25 februari:
13.30 uur: Hoe tem je een draak (2D)
Om 15.30 uur: Reptielen aaien. Exotus Serpenti komt met hagedissen, slangen, gekko’s enz… naar het filmtheater. Je krijgt uitleg over de dieren en je mag ze aaien. Meedoen is gratis. Koop hiervoor het speciale kaartje via de web-site.    www.exotusserpenti.nl
Hier kunnen 50 kinderen aan meedoen.

15.30 uur: Ralph breaks the internet (2D)
Weet jij veel over Wreck it Ralph? Doe dan (in de pauze van de film) mee met de quiz en maak kans op mooie prijzen.

Dinsdag 26 februari:
13.00 uur: Workshop speelgoedverhaal voor kinderen vanaf 6 jaar. Met je eigen speelgoed wordt onder professionele begeleiding een leuk filmpje gemaakt. Meer info:               www.speelgoedverhaal.nl.
Meedoen is gratis. Koop hiervoor het speciale kaartje via de web-site. (En neem je eigen speelgoed mee) Hier kunnen 26 kinderen aan meedoen.

13.30 uur: Fabeltjeskrant
Na deze leuke film mag je een heerlijk stuk cake versieren.

15.30 uur: Spiderman (2D)
In de pauze: Meet&Greet met spiderman.

Woensdag 27 februari:
13.30 uur: Monky

15.30 uur: The Grinch (3D)
In de pauze van deze film hebben we een leuke verrassing voor alle kinderen, wat?..... dan moet je natuurlijk komen kijken!

Donderdag 28 februari:
13.00 uur: Ernest & Celestine
Na deze leuke film mag je een heerlijk stuk cake versieren.

14.00 uur: Buurman en Buurman

15.30 uur: klussen met Buurman en Buurman.
Dan weet je vast wel hoe dat gaat: we gaan namelijk apparaten uit elkaar halen. Neem hiervoor wel je vader of moeder en ,als je dat hebt, wat gereedschap mee. Wij hebben de apparaten die jij dan mag slopen.
Meedoen is gratis. Koop hiervoor het speciale kaartje via de web-site

15.30 uur: Spiderman
In de pauze: Meet&Greet met spiderman.

Vrijdag 1 maart:
13.30 uur: fabeltjeskrant
Kom jij na de film een vliegend uiltje knutselen?

15.30 uur: Hoe tem je een draak
Weet jij veel over draken? Doe dan (in de pauze van de film) mee met de quiz en maak kans op mooie prijzen.

Nieuwsitems